aplicaciones móviles

Aplicació mòbil per a empreses

Comparte tus artículos favoritos

Aplicació mòbil per a empreses, una realitat en el món corporatiu, útil tant per a les grans, mitjanes i petites empreses. A causa de la seva eficiència, ha anat introduint-se en els smartphones i en el mercat cada dia amb més força. Això és el reflex dels passos de gegant que donen les noves tecnologies com s’aprecia en el desenvolupament d’aplicacions mòbils.

Els mòbils avui cada dia són aparells que transformen en una de les més eficients eines que permeten no només posar en vitrina un negoci en particular, sinó que també la compra i venda de productes i serveis d’una determinada companyia.

Coneixent aquest escenari, algunes agències de publicitat a Barcelona, es preocupen pel desenvolupament d’apps ja que gràcies a aquestes aplicacions mòbils és possible estar en permanent contacte amb cada client i amb l’usuari que visiti la pàgina web. Raó per la qual, una aplicació mòbil per a empreses esdevé una gran ocasió comercial, ja que permet generar un vincle de proximitat molt més directe amb la clientela i amb els visitants del lloc web.

Beneficis de comptar amb una aplicació mòbil per a empreses:

Avui dia, l’aplicació mòbil per a empreses està per simplificar, rendibilitzar i augmentar l’eficiència d’un negoci online en qüestió. Sobre això, aquelles empreses emprenedores han tingut un impacte en el món del treball, la qual cosa ha propiciat expectatives positives. Dins dels avantatges hi ha les següents:

  • Disponibilitat del negoci durant 24 hores i els 365 dies de l’any: Això és possible per l’augment massiu dels telèfons intel·ligents, on qualsevol emprenedor té la possibilitat d’estar connectat amb la seva empresa tot el dia. Gràcies a l’aplicació mòbil per a empreses, les vendes del negoci creixen i es minimitzen costos significativament.
  • Apuntar al públic desitjat: És important identificar el target doncs d’aquesta manera, les estratègies tenen major impacte i millors resultats perquè es coneix el comportament dels usuaris sobre el que consumeixen, dels clients habituals i també dels possibles socis que els interessi invertir en el negoci. L’avantatge de l’aplicació mòbil per a empreses rau en la possibilitat de desenvolupar apps que s’adeqüin específicament a cada públic objectiu.
  • Només n’hi ha prou amb una sola persona que controli l’app: Els beneficis de l’aplicació mòbil per a empreses permet que una persona governi de forma simple l’ús d’aquesta app i pugui dirigir el seu propi màrqueting juntament amb brindar una atenció al client molt més personalitzada. L’objectiu apunta que una vegada que la persona es familiaritzi amb el funcionament de l’aplicació mòbil, tindrà l’oportunitat de preocupar-se de la gestió i el seguiment d’aquesta.
  • Aspectes fonamentals que fixen el cost de l’aplicació mòbil per a empreses: El preu d’elaboració d’una aplicació mòbil de vegades pot tenir un cost alt per a algunes empreses que estan començant amb la seva emprenedoria i compten amb un escàs capital. Però, pot transformar-se en un dels punts més importants, principalment per la seva rendibilitat i simplicitat al moment de posar-la en marxa.
  • Comptar amb un grup de persones que estan dins del segment de mercat: Sense importar l’àmbit de cada empresa, un factor clau que permetrà posar en ús l’aplicació mòbil és localitzar un grup de mercat amb un problema específic que tingui possibilitats reals de resoldre’l. Després de trobar el nínxol en qüestió, cal desenvolupar una estratègia que permeti transformar el segment seleccionat en una app.
  • Trobar nous usuaris i mantenir al target desitjat: Pel que fa al recent document de The App Date a Espanya només hi ha més de 20 milions d’usuaris actius que contínuament descarreguen quatre milions d’aplicacions per a telèfons, tablets i televisors. Actualment, el món és mòbil, raó per la qual un negoci que estigui començant a obrir-se camp en el sector online, ha de comptar amb una aplicació mòbil per a empreses.
  • Un bon canal per comunicar-se directament amb el client: L’ús d’aplicacions mòbils cada dia són necessàries per al màrqueting. Avui en dia, des de qualsevol lloc del món, els usuaris tenen la facilitat de veure tota la informació de l’empresa sol amb el fet de comptar amb un dispositiu mòbil. L’avantatge d’això, és que usualment la clientela juga un paper transcendental en el màrqueting de la marca, ja que són els usuaris els que recomanen o no l’aplicació mòbil per a empreses als seus coneguts, ja siguin amics o gent de la feina. Això en terme positius, ajuda al posicionament de l’empresa.
  • Ús de campanyes promocionals com a eina clau de fidelització: El fet de captar nous usuaris i d’aconseguir fidelitzar amb els clients, són factors essencials perquè el negoci tingui fruits positius, ja que sigui quin sigui el model de negoci, cal que apunti per propiciar llaços d’associativitat i sentit de pertinença entre el client i la marca.

Demana pressupost per a l’aplicació mòbil d’empresa, et sorprendrem en qualitat i preu.

Comparte tus artículos favoritos