Disseny gràfic

El disseny gràfic és una disciplina que aborda diferents elements tals com: branding, naming, identitat corporativa, consultoria en imatge corporativa i comunicació, entre uns altres.

Avui dia, agències de publicitat a Barcelona com Factoria Creativa, es preocupen per a realitzar un disseny gràfic específic i enfocat al que necessita una empresa de forma creativa i econòmica.
Aquest nou escenari implica competència a nivell empresarial i degut a la massificació dels mercats, el disseny gràfic juga un rol transcendental en l’èxit o fracàs de qualsevol producte o marca.

La imatge és el primer punt de contacte amb l’usuari o futur consumidor.

Si el disseny gràfic no és intuïtiu, versàtil i de fàcil navegació, pot significar una disminució considerable quant a les visites. Per tant, de les vendes.

És així com el disseny gràfic avui dia s’ha convertit en un negoci en si mateix. Brindant espai al sorgiment de diversos elements que l´han situat com una de les disciplines més rellevants al moment de desenvolupar una estratègia.

Claus en el Disseny Gràfic

Dins del disseny gràfic, la imatge corporativa és la primera impressió. És important tenir en compte:
1. Públic al que es vol arribar
2. Producte o serveis que s’ofereixen
3. Nivell sociocultural del target
4. Edat
5. Sexe
6. Necessitats del nostre públic objectiu
7. Solucions que oferirà el nostre producte

Un altre element a considerar és el logotip. El qual és fonamental perquè a partir d’aquest, es creen altres estratègies vinculades com l’àmbit publicitari en les seves variades fases: gràfica, multimèdia o en mitjans de comunicació.

A través del disseny gràfic es genera la imatge corporativa. És important per diferenciar-se de la competència per posicionar-la com un referent en un sector determinat. La creació del logotip, així com els diferents elements que es deriven, seran aquells que definiran la teva empresa o negoci.

Amb la publicitat corporativa, l’objectiu és poder realitzar accions que impactin als usuaris i clients. Ja que tenir la capacitat de poder transmetre sentiments de pertinença al consumidor en un món de missatges és difícil.

Per aquesta raó s’utilitzen diferents eines per arribar al públic objectiu: campanyes en mitjans convencionals o internet, revistes i catàlegs digitals, entre d´altres.

5 veritats del disseny

1.- Comptar amb un negoci d’una àmplia trajectòria, on els clients estan «envellint» igual que la imatge de marca és negatiu: adaptar-se és fonamental, per la qual cosa per captar nous clients és necessari «refrescar» la imatge corporativa.

2.- Professionalisme en la creació de la identitat corporativa: atorgar valor afegit a la marca a través del disseny gràfic desenvolupant elements que generin valor de marca.

3.- Que el logo tingui aplicacions diverses per les quals va ser dissenyat: cada dia s’elaboren diferents suports publicitaris, com per exemple, els perfils corporatius en les plataformes socials que han de tenir una identitat corporativa que s’adapti al suport i als nous temps.

4.- Imatge corporativa única. En el cas que la imatge visual d’una empresa sigui semblada a una altra, és fonamental diferenciar-se i així destacar de la competència de forma atractiva a través del disseny gràfic.

5.- Desenvolupament d’elements 360. La imatge corporativa a través del disseny gràfic ha d’englobar tots els elements tant online com offline.
A Factoria Creativa Barcelona, ens preocupem per lliurar un bon producte, doncs el disseny gràfic requereix d’un servei complet: bon preu, qualitat i curts terminis de lliurament.

Solicita´ns pressupost, et sorprendrem en qualitat i preu
Factoria Creativa

Factoria Creativa

Somos una agencia de marketing online y diseño web en Barcelona que desarrolla proyectos de comunicación a medida y personalizados según objetivos.