Dissenyem el teu ecommerce a mida

El nostre valor diferencial en el desenvolupament de botigues en línia, és la creació d’una Botiga Online a Mesura, escalable i autogestionable. D’aquesta manera, els nostres clients poden gestionar els seus ecommerce de forma senzilla.

Les nostres botigues online o ecommerce sempre presenten característiques fonamentals com la transparència per als consumidors, l’accessibilitat des de qualsevol dispositiu, ser social perquè el teu públic pugui opinar i ha de ser funcional perquè l’experiència d’usuari sigui positiva.

Les botigues en línia que dissenyem, es poden gestionar des de qualsevol lloc 24 hores al dia controlant l’estoc, facturació, enviament de comunicacions, automatització de processos, o canvis de qualsevol element sense coneixements de programació web.

Vols augmentar les teves vendes?

Projectes

Una imatge val més que mil paraules, descobreix com treballem

Preguntes freqüents

Una botiga online és una plataforma digital en la qual es realitzen vendes de productes a una programació per atraure el client cap a la venda i repetició del nostre producte.

El nostre treball es que la botiga online sigui ràpida en carrega, àgil i simple per el nostre usuari, aixó farà que el client compri i no surti de la nostra botiga online rapidament.

A més, gràcies a la publicitat online pots ampliar les vendes dels teus productes: existeixen eines que faran que la teva botiga online sigui més coneguda, com la creació d’estratègies de social media. Previ a això hem de fer un estudi del mercat, conèixer la competència, percebre la viabilitat del projecte i també crear un model de negoci

La principal diferència entre una pàgina web corporativa i una botiga online és que en una botiga online l’usuari realitza una compra de productes o serveis dins de la mateixa web. Sempre que en una web hi hagi la possibilitat de realitzar una transacció, és a dir, una venda online de productes, ens referirem a una botiga online.

Una tenda online o botiga online disposa d´una passarela online per realitzar les vendes però tenim que fer que sigui sencill per l´usuari o surtirà de la nostre botiga online i no torni mai més.

Una pàgina web sempre es podrà transformar en una tenda online i de fet es podem convinar la part corporativa própia d´una pàgina web amb la part de venda online de una botiga online.

Les botigues online podem ser per client final, llavors sería un B2C o pot ser que sigui venda de empresa a empresa, sería en aquest cas B2B.

La diferencia basicament entre una i l´altre basicament està a l´hora del llenguatge que es fà servir al client. Una tenda online per client final serà una comunicació més motivacional i una tenda online per empresa serà molt més objectiu, donant prioritat als beneficis del producte.

Els mètodes de pagament més comuns en una botiga online són la targeta de crèdit, PayPal, Stripe, Amazon Pay que s’encarreguen de realitzar les transaccions de diners entre l’usuari i el venedor.

La part de la logística i de la producció queda a càrrec de cada negoci. La passarel·la de pagament virtual únicament s’encarrega de gestionar el cobrament, després la direcció comercial de l’empresa s’encarrega de lliurar la compra a l’usuari.

Ultimament dintre dels mètodes de pagament d´una botiga online està agafant molta força el Bizum, un mètodo de pagament vía número de teléfon que resulta molt sencill per l´usuari.

L´experiencia d´usuari es funamental en una tenda online, pot ser la clau definitiva perque es faci la venda o el client surti de la vostre botiga online.

Perquè la teva plataforma tingui èxit, primer has de donar-li el toc de branding a la teva botiga. Has d’anar amb compte amb els logotips, colors i eslògan; aquests han de tenir coherència amb la marca i la filosofia de l’empresa.

A més, també has de destinar un pressupost a la creació de campanyes publicitàries perquè t’ajudin a generar trànsit a la teva botiga. L’ideal és secundar-se en experts per a la creació d’una estratègia online. I finalment, has de mesurar els resultats de cada campanya que realitzis, així podràs millorar cada vegada més.

Una vegada creada la imatge de marca, has de demostrar transparència; generant informació personal i/o corporativa.

Has de posar un contacte i en cas que existeixi una botiga física, l’ideal és afegir la direcció; això demostra que pots acudir a ella en cas que hi hagi algun problema.

Com ja es va esmentar anteriorment, has de tenir diferents opcions de pagament. També pots oferir canvis i devolucions. Has de ser clar amb els preus, cap client tindrà confiança si primer li diuen un preu i després un altre.

Has de monitoritzar les teves xarxes a internet. Els usuaris es fixen molt en l’experiència obtinguda per altres persones. Monitoritzant les teves xarxes pots conèixer la reputació online que té el teu comerç.

Funamental serà la inversió de segells com empresa segura que pots implementar a la teva tenda online. Les millors tendas online a Barcelona fan servir com a mínim un segell de seguretat o incloure les dades de facturació.

Cada vegada més, son moltes les botigues online que son una tapadera per una estafa, per tant, es molt importan que el usuari que entra a la teva tenda online estigui segur que pot confiar que li arribarà la comanda.

Una vegada la botiga online està en funcionament, és molt comú haver de fer canvis sobre els productes: incloure nous, canviar característiques o fins i tot eliminar algun producte que s’ha considerat deixar de comercialitzar.

Crear una botiga online basant-se en codi Open Source i amb una programació a mida, fa possible realitzar tantes modificacions com siguin necessàries sobre els articles presents a la botiga online.

Aquests canvis es poden realitzar de manera senzilla i ràpida mitjançant el gestor de continguts creat exclusivament amb aquesta objectiu, al qual s’accedeix després de loguearse com a administrador.

Com agencia de disseny web a Barcelona, Factoria Creativa desenvolupa botigues online sencilles perque el nostre client pugui modificar qualsevol contingut, foto, vídeo o producte.

Creant la botiga online amb Factoria Creativa podràs traduir-la a tants idiomes com siguin necessaris per garantir la presència del negoci en mercats internacionals.

Hi han varias manera de fer-ho, la primera sería manual. Quan implementas un canvi a la teva tenda online en un idioma, el tindràs que implementar als altres o fer-ho de manera automàtica amb el traductor de Google.

Fer la traducció d´una tenda online de manera automàtica es més ràpid peró el resultat es el que dona Google per tant no tenim la seguretat que la traducció sigui del tot correcte.

Per l´altre banda, si fem la traducció de la teva tenda online de forma manual, tindràs molt més treball però la traducció serà totalment fidedigna.

Sens dubte, disposar d’una botiga online accessible per a usuaris de diferents nacionalitats, amplia el seu radi geogràfic d’acció amb la possibilitat d’obtenir un major nombre de vendes mitjançant internet.

Una botiga online es una molt bona opció per externalitzar un negoci local a un cost molt raonable.

Parlem de la teva botiga online?

icono presupuesto web