Beneficis de la botiga online

Triunfar amb una botiga online no es un miracle, el miracle es triunfar amb una botiga online feta amb una plantilla de WordPress o Prestashop, Shopify o un Visual composer.

Moltes empreses creuen que la venda online és un treball fàcil i cauen en l’error de vendre sense comptar amb les eines necessàries. Si vols atreure trànsit al teu web i millorar les teves conversions, a Factoria Creativa podem ajudar-te a aconseguir els teus objectius.

Treballem per a posicionar la teva botiga online a Google i aconseguir visibilitat en les diferents xarxes socials. A més, augmentaràs les teves vendes aconseguint més engagement amb els teus clients finals.

Cadascuna de les botigues online que desenvolupem a Factoria Creativa és única. Utilitzem tecnologia de codi obert com Prestashop o Woocommerce de WordPress perquè el nostre desenvolupament obtingui els millors resultats i s’integri a la perfecció amb altres plataformes.

Sabem el que li fa falta a un negoci a internet i per això desenvolupem la botiga online perquè compleixi amb les necessitats del negoci: incloem els sistemes de pagament online, fitxes de producte, llistats per categories, integració amb CRM, i qualsevol funcionalitat que se t’ocorri. El límit el poses tú!

Contacta'ns
Seo barcelona

Avantatges d'una botiga online

Cada vegada estem més acostumats a llegir sobre el producte que volem, comparar els preus i saber les opinions sobre aquest tema, per això una botiga online està plena d’avantatges, perquè pots fer-ho tot en un mateix lloc.

  • El client podrà comprar des de la comoditat de casa seva i sense horari, ja que una botiga online romandrà oberta les 24 hores del dia. Crea el teu ecommerce i no perdràs vendes!
  • Podràs actualitzar immediatament la informació de cada producte i de l’estoc. Et serà molt fàcil fer canvis en les descripcions dels productes, les imatges o els preus.
  • Arribaràs a nous públics que no coneixen el teu negoci físic. Augmentaràs el nínxol de vendes ja que amb una botiga online els teus productes arriben a qualsevol part del món.
  • Tindràs moltes oportunitats de publicitat i promoció. Si utilitzes correctament les estratègies de marketing, podràs treure molt de profit a la publicitat digital per a una botiga online.

Descarrega la guia per potenciar el SEO on page de la teva pàgina web

A Factoria Creativa hem preparat aquesta pràctica guia amb consells per ajudar-te a millorar el posicionament del teu lloc web. Descarrega-la i trobaràs informació relacionada amb:

  • L’algoritme de Google
  • Experiència d’usuari (UX)
  • Organització del contingut
  • Paraules clau
  • Títols i metadescripcions
  • Estructura de les URLs

Si el que busques és que la teva web aconsegueixi més tràfic orgànic, la nostra guia serà la teva millor aliada!

Descarrega la guia

Com creem una botiga online?

Per a començar, definim els objectius que es volen aconseguir amb un ecommerce per a així poder crear un projecte integral sobre la base de les necessitats del client.

El primer pas és estudiar el teu negoci i la competència per a definir l’estructura, diferenciar si el consumidor és el client final «B2C» o un negoci generat per a altres empreses «B2B».

Generem un sitemap, on estructurem la jerarquia de la teva botiga online i coneixem quins seran els apartats, les categories de producte i fem una anàlisi del customer journey

Una vegada aprovat el sitemap, desenvolupem la proposta gràfica amb l’equip de disseny gràfic. Dissenyem el look general de la teva botiga online, ens assegurem que garanteixi elegància, funcionalitat i conversió.

Després de l’aprovació del disseny de la botiga online, procedim a programar amb el llenguatge que sigui necessari segons els objectius del nostre client. Treballem amb Prestashop i Woocommerce amb tecnologia Open Source sempre a mida, mai amb plantilla ni editors visuals.

Portem endavant la configuració dels atributs, variacions, passarel·la de pagament i mètodes d’enviament en funció a les necessitats de cada projecte i els requeriments establerts per les diferents institucions financeres.

Seguim una metodologia de testing per a portar endavant el control de qualitat de la botiga online, també el procés d’estocs i la passarel·la de pagament en múltiples dispositius i navegadors, abans de fer-la pública

Implementem l’estratègia SEO On Page en cadascun dels apartats per portar endavant el procés d’optimització de la botiga online.

Una vegada la botiga online està publicada, la posicionem a Google. Desenvolupem una estratègia de màrqueting online dividida per fases. D’aquesta manera, podem atreure el teu públic objectiu, impulsar vendes i fidelitzar clients.

cazul
VOLS AUGMENTAR LES TEVES VENDES?

VALOR AFEGIT D'UN ECOMMERCE

El nostre valor diferencial és el desenvolupament a mida de cada botiga online. Ens enfoquem en crear botigues online totalment úniques i intuïtives, amb tecnologia Open Source, que posicionen ràpidament gràcies a la programació depurada i l’optimització SEO.

Hi ha empreses de desenvolupament web que et vendran una botiga online amb una solució avançada pròpia, però estaràs lligat totalment a ells, ja que per a qualsevol canvi que vulguis fer, hauran de fer-ho ells. En canvi, a Factoria Creativa tenim la solució, ja que hem unit el millor de tots dos mons:

Desenvolupem una botiga online pròpia i autogestionable pel client.
Les botigues online o ecommerce han de ser autogestionables pel client, escalables perquè puguin anar creixent a mesura que el negoci creix, funcional perquè l’experiència d’usuari sigui positiva i sobretot amb estratègies perquè es posicioni ràpidament.

Desenvolupem a mida i realitzem integracions en el llenguatge que requereixi el projecte. T’ho posem fàcil, ens adaptem segons els teus objectius perquè puguis controlar l’estoc, la facturació, l’enviament de comunicacions, l’automatització de processos o fer canvis de qualsevol element sense coneixements de programació web.

Preguntes freqüents sobre una botiga online

Sabem que la compra de productes a través d’internet pot generar dubtes tant per a l’usuari final com per al negoci que decideix obrir la seva nova línia de negoci virtual. Per això en Factoria Creativa volem aclarir alguns dubtes sobre el que és una botiga online

Preguntes freqüents

Una botiga online és una plataforma digital en la qual es realitzen vendes de productes a una programació per atraure el client cap a la venda i repetició del nostre producte.

El nostre treball es que la botiga online sigui ràpida en carrega, àgil i simple per el nostre usuari, aixó farà que el client compri i no surti de la nostra botiga online rapidament.

A més, gràcies a la publicitat online pots ampliar les vendes dels teus productes: existeixen eines que faran que la teva botiga online sigui més coneguda, com la creació d’estratègies de social media. Previ a això hem de fer un estudi del mercat, conèixer la competència, percebre la viabilitat del projecte i també crear un model de negoci

La principal diferència entre una pàgina web corporativa i una botiga online és que en una botiga online l’usuari realitza una compra de productes o serveis dins de la mateixa web. Sempre que en una web hi hagi la possibilitat de realitzar una transacció, és a dir, una venda online de productes, ens referirem a una botiga online.

Una tenda online o botiga online disposa d´una passarela online per realitzar les vendes però tenim que fer que sigui sencill per l´usuari o surtirà de la nostre botiga online i no torni mai més.

Una pàgina web sempre es podrà transformar en una tenda online i de fet es podem convinar la part corporativa própia d´una pàgina web amb la part de venda online de una botiga online.

Les botigues online podem ser per client final, llavors sería un B2C o pot ser que sigui venda de empresa a empresa, sería en aquest cas B2B.

La diferencia basicament entre una i l´altre basicament està a l´hora del llenguatge que es fà servir al client. Una tenda online per client final serà una comunicació més motivacional i una tenda online per empresa serà molt més objectiu, donant prioritat als beneficis del producte.

Els mètodes de pagament més comuns en una botiga online són la targeta de crèdit, PayPal, Stripe, Amazon Pay que s’encarreguen de realitzar les transaccions de diners entre l’usuari i el venedor.

La part de la logística i de la producció queda a càrrec de cada negoci. La passarel·la de pagament virtual únicament s’encarrega de gestionar el cobrament, després la direcció comercial de l’empresa s’encarrega de lliurar la compra a l’usuari.

Ultimament dintre dels mètodes de pagament d´una botiga online està agafant molta força el Bizum, un mètodo de pagament vía número de teléfon que resulta molt sencill per l´usuari.

L´experiencia d´usuari es funamental en una tenda online, pot ser la clau definitiva perque es faci la venda o el client surti de la vostre botiga online.

Perquè la teva plataforma tingui èxit, primer has de donar-li el toc de branding a la teva botiga. Has d’anar amb compte amb els logotips, colors i eslògan; aquests han de tenir coherència amb la marca i la filosofia de l’empresa.

A més, també has de destinar un pressupost a la creació de campanyes publicitàries perquè t’ajudin a generar trànsit a la teva botiga. L’ideal és secundar-se en experts per a la creació d’una estratègia online. I finalment, has de mesurar els resultats de cada campanya que realitzis, així podràs millorar cada vegada més.

Una vegada creada la imatge de marca, has de demostrar transparència; generant informació personal i/o corporativa.

Has de posar un contacte i en cas que existeixi una botiga física, l’ideal és afegir la direcció; això demostra que pots acudir a ella en cas que hi hagi algun problema.

Com ja es va esmentar anteriorment, has de tenir diferents opcions de pagament. També pots oferir canvis i devolucions. Has de ser clar amb els preus, cap client tindrà confiança si primer li diuen un preu i després un altre.

Has de monitoritzar les teves xarxes a internet. Els usuaris es fixen molt en l’experiència obtinguda per altres persones. Monitoritzant les teves xarxes pots conèixer la reputació online que té el teu comerç.

Funamental serà la inversió de segells com empresa segura que pots implementar a la teva tenda online. Les millors tendas online a Barcelona fan servir com a mínim un segell de seguretat o incloure les dades de facturació.

Cada vegada més, son moltes les botigues online que son una tapadera per una estafa, per tant, es molt importan que el usuari que entra a la teva tenda online estigui segur que pot confiar que li arribarà la comanda.

Una vegada la botiga online està en funcionament, és molt comú haver de fer canvis sobre els productes: incloure nous, canviar característiques o fins i tot eliminar algun producte que s’ha considerat deixar de comercialitzar.

Crear una botiga online basant-se en codi Open Source i amb una programació a mida, fa possible realitzar tantes modificacions com siguin necessàries sobre els articles presents a la botiga online.

Aquests canvis es poden realitzar de manera senzilla i ràpida mitjançant el gestor de continguts creat exclusivament amb aquesta objectiu, al qual s’accedeix després de loguearse com a administrador.

Com agencia de disseny web a Barcelona, Factoria Creativa desenvolupa botigues online sencilles perque el nostre client pugui modificar qualsevol contingut, foto, vídeo o producte.

Creant la botiga online amb Factoria Creativa podràs traduir-la a tants idiomes com siguin necessaris per garantir la presència del negoci en mercats internacionals.

Hi han varias manera de fer-ho, la primera sería manual. Quan implementas un canvi a la teva tenda online en un idioma, el tindràs que implementar als altres o fer-ho de manera automàtica amb el traductor de Google.

Fer la traducció d´una tenda online de manera automàtica es més ràpid peró el resultat es el que dona Google per tant no tenim la seguretat que la traducció sigui del tot correcte.

Per l´altre banda, si fem la traducció de la teva tenda online de forma manual, tindràs molt més treball però la traducció serà totalment fidedigna.

Sens dubte, disposar d’una botiga online accessible per a usuaris de diferents nacionalitats, amplia el seu radi geogràfic d’acció amb la possibilitat d’obtenir un major nombre de vendes mitjançant internet.

Una botiga online es una molt bona opció per externalitzar un negoci local a un cost molt raonable.

Parlem de la teva botiga online?


    Accepto els termes i la política de cookies