Valor afegit

Des de Factoria Creativa desenvolupem disseny de logotips amb uns factors diferencials.

  • Inoblidable: És important que el públic al qual va destinat el recordi fàcilment i pugui relacionar-lo amb la marca o producte.
  • Representatiu: El logotip representa a la marca del negoci i els seus valors.
  • Destacable: El logotip ha de ser únic per a ressaltar per sobre de la competència.
  • Permanent: És important tenir un disseny de logotip que es mantingui en el temps i així sigui identificat ràpidament.
  • Adaptable: El disseny de logotip ha de ser flexible per a estar present en tots els mitjans necessaris.

El logotip comunica gràficament i de manera atractiva la imatge del negoci. A Factoria Creativa com a agència de publicitat, creem logotips ben elaborats, capaços de seduir als possibles clients.

Parlem del teu projecte?

Com treballem el disseny de logotips?

Per elaborar un disseny de logotip que transmeti els valors de marca i tingui continuïtat en el temps, realitzem els següents passos:

1

Estudi i anàlisi del teu negoci, objectius i competència. Per crear un logotip és necessari submergir-se en el nínxol del negoci a partir de la marca, el client, la competència, les oportunitats i les amenaces. La idea és conèixer profundament el que fer de l’empresa per a crear una imatge visual que contingui els atributs essencials de la marca.

2

Breu consultoria. Gràcies a la investigació realitzada, serà possible desenvolupar adequadament el concepte de la marca i els valors que es busca transmetre, les emocions que es volen generar i molt especialment, el que en  màrqueting es diu Unique Selling Proposition i Reason Why, “el que ven l’empresa i les raons per les quals ho fa”. És fonamental conèixer quines són les sensacions culturals de la societat actual, per així poder connectar correctament amb el target.

3

Esbós. Aquí es plasma en paper o en la pantalla les primeres representacions visuals a la forma conceptual que s’ha imaginat. El procés de creació visual, com qualsevol procés creatiu, és on es va perfeccionant i es va avaluant aquells factors que serveixen i els que no i així aconseguir un treball que encaixi amb el concepte ideal de la marca.

4

Disseny. És important que el disseny del logotip sigui net i amb el mínim nombre de formes possibles. També, és necessari tenir present la simetria de les proporcions, juntament amb l’harmonia i l’elecció de colors com a fonts tipogràfiques. En aquesta part, es té present la gamma cromàtica que ajudarà a l’estructura de la imatge corporativa. El fet de triar un color que predomina per sobre altres, no solament reflecteix uns valors a les persones, sinó que també es comporta com el mitjà que li dóna major força a la marca, a la clientela i als treballadors.

5

Desenvolupament i aplicació. En el moment que el logotip té l’aprovació per part del client, s’elabora el manual d’estil, en el qual s’explica i fita el desenvolupament de la comunicació, l’aplicació correcta del logotip i, finalment, com ha d’utilitzar-se perquè mantingui la congruència.

Confia en Factoria Creativa per a la creació del disseny de logotip així com la imatge corporativa. Són més de 20 anys fent créixer empreses amb la il·lusió del primer dia.

Sol·licita'ns pressupost per al disseny del teu logotip


Accepto els termes i la política de cookies