diseno stands imagen corporativa

Valor afegit

Som la solució perfecta per les empreses que busquen que la seva marca destaqui i aconsegueixi resultats notables en fires i esdeveniments. Oferim suport personalitzat d’alt impacte que incorporen dissenys  cridaners i innovadors.

Portem els nostres dissenys de stands a les fires més importants, sigui quin sigui el teu sector, creem solucions totalment personalitzades, creatives i sostenibles dins del seu marge de temps i pressupost. Creem espais còmodes per realitzar reunions amb clients, apliquem la imatge corporativa de l’empresa perquè l’estand transmeti l’essència de la marca.

El disseny de stands per fires i congresos es necesari que es porti a terme amb grans especialistes en el muntatge d’estands com fusters, muntadors, il·luminadors,electricistes, personal d’assistència o especialistes en muntatge de vídeos i música.

cnaranja

Parlem del teu projecte?

L'èxit en el disseny d'estands

Per a aconseguir l’èxit en una fira o esdeveniment, el teu estand ha de dissenyar-se tenint en compte diferents factors:

1

Fixar metes: és fonamental conèixer molt bé les raons per les quals a l’empresa li interessa estar present a aquella fira o esdeveniment. Conèixer els objectius ajuda amb el disseny de l’estand per aconseguir l’èxit final del nostre client

2

Donar a conèixer la imatge de l’empresa: és transcendental conèixer l’estratègia i finalitat per a desenvolupar l’estructura de l’estand.

Per dur a terme el disseny de stands per fires i congresos necesitem coneixer els factors rellevants de l’empresa, serà més fàcil saber quins elements ressaltar i com reflectir adequadament la imatge corporativa.

3

Comptar amb un disseny atractiu: És fonamental que el disseny de l’estand capti l’atenció del públic assistent i destaqui per sobre de les altres empreses de la competència.

4

Buscar l’atenció del client: res pot quedar a l’atzar. La distribució i el mètode de presentar els nostres productes ha d’estar perfectament pensat.

5

Tenir una proposta de valor: per captar l’atenció del potencial client, és fonamental que l’estand tingui una estructura i composició determinada. El públic objectiu ha de poder accedir i recórrer fàcilment l’estand per fer-los sentir participis.
Tots els passos esmentats, han d’aplicar-se per a aconseguir les metes prèvies que hem creat. En definitiva, és fonamental que el procés de disseny com el de comunicació es desenvolupin en comú.

diseno stands factores exito

Sol·licita'ns pressupost per al teu nou disseny d'estand


Accepto els termes i la política de cookies