
Valor afegit
Som la solució perfecta per les empreses que busquen que la seva marca destaqui i aconsegueixi resultats notables en fires i esdeveniments. Oferim suport personalitzat d’alt impacte que incorporen dissenys cridaners i innovadors.
Portem els nostres dissenys de stands a les fires més importants, sigui quin sigui el teu sector, creem solucions totalment personalitzades, creatives i sostenibles dins del seu marge de temps i pressupost. Creem espais còmodes per realitzar reunions amb clients, apliquem la imatge corporativa de l’empresa perquè l’estand transmeti l’essència de la marca.
El disseny de stands per fires i congresos es necesari que es porti a terme amb grans especialistes en el muntatge d’estands com fusters, muntadors, il·luminadors,electricistes, personal d’assistència o especialistes en muntatge de vídeos i música.

Parlem del teu projecte?
L'èxit en el disseny d'estands
Per a aconseguir l’èxit en una fira o esdeveniment, el teu estand ha de dissenyar-se tenint en compte diferents factors:
1
Fixar metes: és fonamental conèixer molt bé les raons per les quals a l’empresa li interessa estar present a aquella fira o esdeveniment. Conèixer els objectius ajuda amb el disseny de l’estand per aconseguir l’èxit final del nostre client
2
Donar a conèixer la imatge de l’empresa: és transcendental conèixer l’estratègia i finalitat per a desenvolupar l’estructura de l’estand.
Per dur a terme el disseny de stands per fires i congresos necesitem coneixer els factors rellevants de l’empresa, serà més fàcil saber quins elements ressaltar i com reflectir adequadament la imatge corporativa.
3
Comptar amb un disseny atractiu: És fonamental que el disseny de l’estand capti l’atenció del públic assistent i destaqui per sobre de les altres empreses de la competència.
4
Buscar l’atenció del client: res pot quedar a l’atzar. La distribució i el mètode de presentar els nostres productes ha d’estar perfectament pensat.
5
Tenir una proposta de valor: per captar l’atenció del potencial client, és fonamental que l’estand tingui una estructura i composició determinada. El públic objectiu ha de poder accedir i recórrer fàcilment l’estand per fer-los sentir participis.
Tots els passos esmentats, han d’aplicar-se per a aconseguir les metes prèvies que hem creat. En definitiva, és fonamental que el procés de disseny com el de comunicació es desenvolupin en comú.
