diseno editorial barcelona agencia creativa ventaja

Valor afegit en disseny editorial

A la nostra agència creativa podem fer des del contingut periodístic, el disseny gràfic i la maquetació ja siguin per al sector empresarial, escolar, científic o institucional.

Una sòlida base tecnològica del nostre equip, innovació permanent, qualitat en el procés de treball, exigència en la gestió i alta qualificació del nostre equip són els pilars del nostre èxit en disseny editorial.

Comptem amb il·lustradors, periodistes i dissenyadors gràfics així amb un banc fotogràfic d’alta qualitat amb milers d’imatges lliures de drets per als nostres clients. Això ajuda a que el disseny editorial obtingui un millor resultat, aportant l’experiència de 20 anys en el nostre sector.

Actualment, el disseny gràfic editorial també està enfocat per a tablets, e-books i telèfons mòbils cada vegada més. La realitat és que els smartphones estan guanyant terreny i podem realitzar disseny editorial on podem implementar vídeos, moviment, codis QR, fins a comprar des de catàlegs digitals.

cnaranja diseño grafico barcelona

Parlem del teu projecte?

Com treballem el disseny editorial?

Els consumidors compren, pel contingut literal i els estímuls visuals que representen les pàgines inicials o finals, per la contundència del disseny exterior o interior de les publicacions, infografies i pel concepte gràfic condensat en ell. És per això que el disseny és bàsic en l’estratègia comercial de qualsevol publicació.

En formació, el contingut pedagògic és un factor essencial, però  ha d’anar acompanyat d’un disseny atractiu perquè serà el valor diferencial perquè el nostre públic objectiu el compri.

Les escoles que compren aquests llibres i material de suport busca un equilibri entre contingut i disseny visual.

Us deixem tres fites fonamentals en el disseny gràfic editorial:

1

Exterior de llibres: Què pugui ensenyar de forma atractiva el contingut de la publicació que representa.

2

Públic objectiu: És un altre element determinant per a la publicació, perquè abans d’elaborar el disseny cal tenir en compte el target, pel fet que cada tipus de publicació té les seves especificacions ja sigui a partir de l’estètic com el contingut.

3

Apel·lar als gustos dels diversos públics, ja que en gran part la forma visual de la publicació dependrà del target que es vol captar. Un bon disseny gràfic editorial s’aprecia en la capacitat d’aconseguir que el total de la publicació sigui harmònica i que existeixi una coherència gràfica-comunicacional entre l’interior, exterior i contingut.

diseno editorial barcelona como trabajamos

Sol·licita'ns pressupost per al teu nou disseny editorial


    Accepto els termes i la política de cookies