Valor afegit en disseny editorial

A la nostra agència ens preocupem per elaborar el contingut periodístic, el disseny i la maquetació del disseny gràfic editorial per publicacions escolars, científiques, institucionals i tècniques.

Comptem amb il·lustradors, periodistes, dissenyadors… així amb un banc fotogràfic d’alta qualitat amb milers d’imatges lliures de drets pels nostres clients. Això ajuda que el disseny gràfic editorial s’enriqueixi i  es pugui obtenir un millor resultat.

Actualment, el disseny gràfic editorial també està enfocat per tablets, e-books i telèfons mòbil cada vegada més. La realitat és que els smartphones estan guanyant a les altres mides, però treballem per tota mena de formats i plataformes.

Parlem del teu projecte?

Com treballem el disseny editorial?

Els consumidors compren, pel contingut literal i els estímuls visuals que representen les pàgines inicials o finals, per la contundència del disseny exterior o interior de les publicacions, infografies i pel concepte gràfic condensat en ell. És per això que el disseny és bàsic en l’estratègia comercial de qualsevol publicació.

En formació, el contingut pedagògic és un factor essencial, però  ha d’anar acompanyat d’un disseny atractiu perquè serà el valor diferencial perquè el nostre públic objectiu el compri.

Les escoles que compren aquests llibres i material de suport busca un equilibri entre contingut i disseny visual.

Us deixem tres fites fonamentals en el disseny gràfic editorial:

1

Exterior de llibres: Què pugui ensenyar de forma atractiva el contingut de la publicació que representa.

2

Públic objectiu: És un altre element determinant per a la publicació, perquè abans d’elaborar el disseny cal tenir en compte el target, pel fet que cada tipus de publicació té les seves especificacions ja sigui a partir de l’estètic com el contingut.

3

Apel·lar als gustos dels diversos públics, ja que en gran part la forma visual de la publicació dependrà del target que es vol captar. Un bon disseny gràfic editorial s’aprecia en la capacitat d’aconseguir que el total de la publicació sigui harmònica i que existeixi una coherència gràfica-comunicacional entre l’interior, exterior i contingut.

Sol·licita'ns pressupost per al teu nou disseny editorial


Accepto els termes i la política de cookies