
Valor afegit
Cada empresa, iniciativa o projecte compta amb unes característiques úniques. Per això, per realitzar un disseny amb personalitat forta i que generi notorietat, és necessari comptar amb l’ajuda de bons professionals amb experiència. Aquest és el nostre valor afegit en disseny d’imatge corporativa.
A Factoria Creativa portem més de 20 anys desenvolupant la imatge corporativa de pymes i multinacionals, projectes que desenvolupem amb la mateixa estima que el primer dia.
T’ajudem a definir el significat de la teva marca i comunicació corporativa. Som especialistes en disseny gràfic: comptem amb un equip sènior que dissenya la teva imatge corporativa d’una manera clara, moderna i atractiva.

Parlem del teu projecte?
Elements de la imatge corporativa
En el disseny hi ha elements diferencials que hem de tenir en compte:
1
Naming o nom de marca: és el nom de l’empresa i la primera impressió que tenen els consumidors.
2
Best line: és el concepte que acompanya a la marca. Per això, és recomanable que el concepte es vinculi amb el que fer prioritari de la marca. A més, és fonamental que sigui fàcil de recordar, creatiu i que destaqui per damunt les altres marques del sector.
Un exemple molt clar és Nike: Just do it.
3
Logotip: és la representació gràfica del nom i el Best Line de la marca. El logotip pot estar compost únicament per paraules, imatges o per l’isologotip.
Perquè sigui efectiu, el logotip ha de ser comprès per les persones i transmetre el concepte de manera clara.
4
Manual corporatiu: és un document que inclou tots els elements del logotip així com la seva utilitat. En el manual corporatiu bàsic es troben les dimensions mínimes i màximes del logotip, l’aplicació en format positiu i negatiu, les seves tipografies, colors i com es pot utilitzar.
Per altra banda, aquest manual de imatge corporativa pot ser més extens i definir altres elements gràfics com: targetes de visita, papereria, roll up; així com el catàleg corporatiu, el disseny d’un estand o el disseny de la web.
5
Elements gràfics: els principals elements de la comunicació a la imatge corporativa serien:
6
Plataformes online: és necessari que, dins de la imatge corporativa, la pàgina web o la botiga online mantingui la mateixa línia de comunicació que hem utilitzat dins del material gràfic offline.
Igualment, el nostre material gràfic i web transmet en tot moment qui som, que fem i com ho fem.
Del primer a l’últim detall, tots els elements dins de l’empresa transmeten, descriuen i posicionen la teva empresa.
