expertos marketing online barcelona
Mac marketing online 2

CASOS D'ÈXIT

El nostre valor afegit és un equip compromès per superar-se cada dia. El nostre mètode és l’anàlisi A/B testing, la qual cosa ens permet prendre decisions contrastades.

No treballem amb bots, no ens agrada el spam ni les tècniques de PNB o black hat. El nostre treball és de pic i pala cada dia per a crear el millor contingut, linkbuilding, posicionament orgànic i optimització de les teves campanyes SEM. Som totalment respectuosos amb les tècniques que ens marca el nostre guru, Google.

Elaborem continguts únics a mida de cada projecte, dinamitzem relacions amb el teu buyer persona, construïm reputació digital, monitorem i analitzem les campanyes per a obtenir els millors resultats.

Generem experiències positives en màrqueting digital.

Veure Portfoli

Vols augmentar les teves vendes?

Com treballem en Marketing Online

Desenvolupem la teva estratègia de Marketing Online. Els aspectes més importants en els quals treballem són:

plan marketing

Pla de Marketing Digital

Desenvolupem juntament amb el nostre client un pla de màrqueting per implementar una estratègia de Màrqueting Digital que et permeti aconseguir els teus objectius. Generem estudis de mercat, anàlisi de la situació, supervisió i optimització de resultats per generar un workflow i aconseguir l'èxit del nostre client.

auditoria seo

Auditoria SEO

Realitzem una auditoria de la teva pàgina web, e-commerce o app i implementem millores perquè apareguis entre els primers resultats de cerca. Optimitzem la teva plataforma online en l’àmbit estructural i de codi optimitzant el contingut a través de Keyword Research.

creacion contenido 2

Inbound Marketing

Gràcies al nostre equip de redactors, portem a terme accions d’Inbound Marketing per generar contingut que atregui el nostre públic objectiu a la nostra web. Definim el teu buyer persona per generar la personalització total de la teva comunicació capa la teva buyer persona.

email marketing

Marketing Automation

Automatitzem processos per segmentar bbdd, generar workflows i creació de lead nurturing per conduir al Buyer persona a través del funnel per vendre i fidelitzar els nostres productes o serveis.

gestion rrss

Gestió de Xarxes Socials

Creem estratègies i gestionem la comunicació en les teves Xarxes Socials per dotar la teva marca de personalitat. Així com un acostament al nostre públic objectiu per crear una marca sòlida i de continuïtat que no només vengui, sinó que també generi una experiència.

campañas pago

Campanyes de pagament

Creem i executem campanyes personalitzades de pagament en Xarxes Socials i Adwords a partir de recerques del teu públic objectiu així com les necessitats del teu negoci. Una campanya de pagament ajuda al posicionament SEO i genera un push de vendes instantànies.

Metodologia de treball

principales fases de un proyecto

Metodologia de treball

En qualsevol projecte per aconseguir l’èxit, és necessari establir un full de ruta que ens permeti treballar amb unes bases d’informació contrastades i sòlides. Aconseguirem, d’aquesta forma aconseguir els nostres objectius amb una estratègia coherent, escalable i adaptada a la marca.

A Factoria Creativa com agencia de marketing online, hem desenvolupat una metodologia de treball optimitzada i personalitzada en cada projecte que inclou: planificació, execució i control.

1

Planificació: treballem amb el client per definir l’estratègia en funció als objectius i pressupost. La definició del buyer persona al qual ens dirigim, l’anàlisi de la competència i objectius. Posteriorment, seleccionem l’estratègia més adequada per aconseguir els objectius.

2

Execució: En aquesta fase implementem les accions planificades. La redacció de continguts amb atracció al buyer persona, creació de materials descarregables per obtenir un lead de qualitat, inclusió de formularis en la web o publicació d’anuncis, són exemples d’accions que es duen a terme en aquesta fase.

3

Control: per l’èxit d’un projecte, mesurar les accions executades és clau. A través de les dades que ens proporcionen les eines de màrqueting, podrem tenir una imatge de l’evolució del projecte, optimitzant recursos i incidint per generar millors resultats.

Les nostres eines

herramientas del marketing digital

En una agència de màrqueting online és molt important fer una correcta selecció de les eines a utilitzar i invertir en aquelles de major qualitat. D’aquesta forma, es podrà oferir un valor diferencial al client.

Les més importants són:

  • Auditories i posicionament SEO: entre elles, destaquem Ahrefs i SEMrush, utilitzades sobretot per l’auditoria de llocs web, cerca de Keywords i anàlisi de backlinks. Sobretot aspectes per generar un major posicionament orgànic o no pagat.
  • Email Màrketing: utilitzem eines com MailChimp per la creació de campanyes d’email màrqueting.
  • Marketing Automation: si el projecte ho permet, recomanem la integració de la web amb un software de Màrketing Automation, com per exemple Hubspot.
  • Xarxes Socials: realitzem la labor de Community Manager en les xarxes socials dels nostres clients, ja siguin Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest o Linkedin.
herramientas del marketing digital

AVANTATGES DEL MARKETING DIGITAL

La informació i el posicionament de la nostra marca i productes determinarà que un client potencial decideixi finalment comprar o no el nostre producte.

Comptar amb una estratègia de màrqueting digital és crucial per a donar visibilitat a la nostra marca,vendre i millorar la seva reputació online.

Com a agència de màrqueting online a Barcelona busquem els avantatges en la interacció amb el nostre públic, generar màrqueting intelligence proporcionant dades i eines als nostres clients per a la presa de decisions amb aquests avantatges:

Les estratègies de màrqueting que executem a través del canal online ens resulten molt més barates que les de màrqueting tradicional. La implementació és molt més simple i ràpida.

Com a agència de màrqueting online a Barcelona, la competència és molta per tant devem máximizar la rendibilitat de les nostres inversions en màrqueting digital per a obtenir els majors resultats i que el nostre client obtingui en ROI necessari.El màrqueting digital significa rendibilitat perquè es pot mesurar, obtenir estadístiques coneixent així detalls específics com a vendes, leads o subscripcions que permeten perfeccionar les campanyes per a convertilas en més rendibles cada mes.

COM PODEM RENTALIBILZAR EN MÀRQUETING DIGITAL?

-Reforçant la identitat de marca de l’empresa. Hem de generar contingut de qualitat, que transmeti així com generi un vincle entre l’empresa i el nostre públic objectiu.

-Generar molta rendibilitat amb baixa inversió. Llançar una campanya en xarxes socials o Google no requereix molta inversió i una agència de màrqueting online com Factoria Creativa fa que això sigui possible.

Podem realitzar accions com a blogs, tutorials, webinar, sempre buscant la menor inversió amb el major retorn.

-Portar trànsit a una pàgina web de la teva empresa. Com a agència de màrqueting online estudiem com rendibilitzar les campanyes, realitzar posicionament SEO, campanyes de pagament SEM, campanyes en Linkeding o xarxes socials

L’expansió en internet ha generat durant els últims anys que el màrqueting digital sigui un dels majors assoliments per a dur a terme accions de captació en qualsevol part del món. Això facilita el creixement i expansió del teu negoci, tant en el mercat nacional com internacional.

L’abast també pot arribar en una estratègia de màrqueting digital que s’hagi de redissenyar el procés de negoci. Organitzar i identificar diferents maneres d’alinear estratègies en línia  amb objectius de negoci.

L’estratègia d’una agència de màrqueting online a Barcelona ha de determinar les millors propostes de valor que es puguin oferir i integrar-les amb altres canals per a aconseguir les mètriques i objectius determinats pel client.

Moltes decisions per a un pla de màrqueting digital implica inversions en maquinari i recursos perquè el nostre públic objectiu tingui una experiència d’usuari positiva, això generarà un major abast i èxit de les nostres accions SEO i SEM.

Qualsevol estratègia de màrqueting digital et permetrà triar a qui han d’anar encaminades la teva accions; d’aquesta forma podràs dedicar els teus recursos a accions centrades només en la teva target o públic objectiu; descartant el que no t’interessa.

Ser específic és vital per a aconseguir un major impacte, reduir el cost de la campanya però com triem transmetre un missatge si en primer lloc no sabem a qui va dirigit? Per això és tan important la segmentació de mercat.

Hem de tenir present diversos tipus de segmentació , quals fan referència a dades qualitatives i com es divideixen.

Segmentació geogràfica. La segmentació demogràfica es refereix al país, ciutat o localitat que pretenem impactar.

Segmentació demogràfica. En aquest cas serà que perfil d’individu pretenem captar en la campanya. Si és home,  dona, la seva edat així com el seu estat civil actual.

Segmentació conductual. En una campanya de màrqueting online ens importa molt sapiguer el comportament que té el nostre públic objectiu cap a les marca, si són habituals consumidors d’aquesta marca o ho realitzen de manera ocasional o que interacció realitzen amb elles.

Aquí hem de buscar nínxols de mercat per a ser molt més específics, quan tinguem les dades geogràfiques i demogràfiques així com els socioeconòmics i psicogràfics poder obtenir un usuari que telefonarem el nostre buyer persona.

El buyer persona és exactament el nostre perfil que li interessa el producte i per tant al qual la nostra campanya de màrqueting online ha d’anar dirigida.

Segmentació psicogràfica. Aquesta segmentació està relacionada amb els interessos del nostre públic objectiu, valors, hàbits així com l’estil de vida en general.

Tots sabem que és complicat aparèixer en la primera pàgina de Google amb posicionament orgánic. Si no apostes per això, possiblement estàs abocat al teu negoci amb aconsegueixi els resultats esperats.

Per a augmentar la visibilitat i el millor posicionament en internet, en Factoria Creativa com a agència de màrqueting online tenim clar que accions són les més importants per a dur a terme.

1. INCLOURE CONTINGUT DE QUALITAT

En el màrqueting digital i fins que ningú digui el contrari, el contingut de qualitat és el rei en Google per això quan desenvolupem una estratègia de màrqueting digital per a nosaltres el pilar basi on es va fonamentar el posicionament orgànic és en un contingut interessant per al nostre públic objectiu.

Per a això, realitzem una cerca de paraules clau que estan posant en pràctica aquelles empreses que actualment estan posicionades en els cinc primers llocs de la primera pàgina de Google.

Una vegada realitzada la cerca de paraules clau de la competència així com l’estudi de paraules clau passem a desenvolupar una estrategía de continguts. Generar contingut perquè amb la menor informació possible capturin la informació i es converteixin en atracció per a generar conversió en vendes.

2. MANTENIR LA WEB ACTUALITZADA

Una pàgina web és com un ésser viu i ha d’estar en constant creixement, per tant hem de tenir present que una de les estratègies més importants per a tenir visibilitat en la teva pàgina web és crear i generar contingut d’interès.

Quan generem contingut, estem parlant tant de realitzar posts interessants així com anar actualitzant la comunicació de la nostra pàgina web.

3. ETIQUETAR FOTOGRAFÍES

Cada dia més, el posicionament SEO es realitza a través d’imatges o vídeos per tant és fonamental en una estratègia de màrqueting online l’etiquetar amb nom, descripció i paraula clau cada fotografia que pugem a la nostra pàgina web o xarxa social.

4. ESTRATÈGIA SEO

La millor estratègia SEO és comptar amb un disseny web a mida

La programació a mesura dins d’una estratègia SEO per a tenir major visibilitat és fonamental, en Factoria Creativa desenvolupem disseny web a Barcelona i això ens fa ser líders en posicionament ja que els nostres desenvolupaments no contenen codi escombraries.

Desenvolupar una pàgina web a mida sense plantilles ni templates et generarà visibilitat a curt termini i aconseguiràs en poc temps aconseguir les primeres posicions en Google.

Com a agència de màrqueting online, aquesta és un premissa innegociable.

5. SEO OFF PAGE

A més de tenir una programació a mida i un contingut que enamori al nostre públic objectiu, dins d’una estratègia de màrqueting online, el SEO Offpage és el que t’ofereix valor a la teva pàgina web.

El SEO Offpage són els enllaços entrants que té la teva pàgina web, qui està interessat en la teva pàgina perquè té certa notorietat, o perquè hem realitzat col·laboracions perquè algunes pàgines web ens enllacin.

Tot això li indica a Google que la nostra pàgina web és interessant per al públic en general però no val qualsevol enllaç.

Si enllacem la nostra pàgina web amb enllaços “de granges” perquè volem augmentar la nostra visibilitat rapidamente, Google pot adonar-se i generar un efecte contrari pel que podem ser penalitzats i tot el nostre treball s’ensorrarà per no haver fet treball de qualitat.

6. CREAR ANUNCIS A GOOGLE ADWORDS

Una altra manera d’aconseguir la visibilitat rapidament és realitzar una campanya d’anuncis per clic o ADS.

Amb Google Adwords o anuncis ADS des del primer dia podem tenir resultats i poder estar en les primeres posicions de Google així com generar visibilitat en xarxes socials però hem d’anar amb compte.

En una estratègia de màrqueting online per a captació de leads, les campanyes de ADS són fonamentals perquè encara que estarà pagant amb cost alt per clic, com hem comentat tindràs resultats des del primer dia.

Com a agència de màrqueting online a Barcelona, recomanem sempre realitzar una estratègia SEU combinada, generar una campanya de contingut i campanyes SEM però quan el resultat SEU es posi de manifest, eliminar les campanyes SEM.

6. WEBINAR

Realitzar accions de webinar et pot suposar un gran augment de visibilitat en la teva estratègia. Crear cursos o impartir webinars augmenta l’interès del teu públic objectiu però per a això has de tenir una cosa interessant que oferir al teu públic.

És una bona oportunitat per a compartir al teu públic objectiu el coneixement que posseeixes, que puguin solucionar dubte i coneguin la teva manera de treballar més de prop.

7. FINALMENT, DIRECTORIS

Això de publicar-se en directoris realment és una cosa molt antiga i forma part d’una estratègia Offpage, però avui dia continua sent efectiu.

Hi ha un ampli nombre de directoris lligats a l’activitat del client, busquem cúales són els més interessants i publiquem allí les seves dades així com una ámplia descripció dels seus serveis perquè el seu públic objectiu accedeixi directament o que aquests generin linkbuilding feia la seva pàgina web.

 

Una dels majors avantatges del màrqueting online és el seu seguiment perquè sigui controlable. Pots calcular fàcilment el ROI de les teves campanyes i accedir a una gran quantitat de mètriques, una cosa gairebé impossible en el màrqueting tradicional.

Per a això tenim mètriques com.

1.LIFETIME VALUE O LTV

El valor de temps de vida del client és el total dels beneficis que ens generarà

2.TAXA DE REBOT

És la taxa de rebot és el percentatge de persones que han visitat la nostra pàgina web

3.ENGAGEMENT

És la mètrica de xarxes socials més utilitzada i es calcula per publicació o període de temps

4.TRAFICO DE REFERÈNCIA

Aquesta mètrica es refereix a la quantitat de visites que obtenim en la nostra pàgina web que són procedents de rrss

5.RÀTIO DE PRODUCCIÓ

És el percentatge de reproduccions de vídeo respecte al nombre de visites.

6.PERCENTATGE DE VÍDEO VISUALITZAT

Est l’és percentatge de segons de vídeo que mira el nostre públic. Si el percentatge de vídeo és baix segurament no haurem realitzat una bona segmentació de públic objectiu.

7.COST PER REPRODUCCIÓ

Aquest indica quant costa que el teu vídeo es visualitzi una única vegada, aquest tipus de mesurament es realitza per a les campanyes de pagament.

8.INDICE DE CREIXEMENT DE SUBSCRIPTORS

És l’evolució de la nostra base de dades. Si estem generant contingut i enviem mailings per a la seva distribució però el rátio de subscriptors és baix, llavors el nostre contingut no és l’adequat.

9.QUOTA D’IMPRESSIÓ

Aquest índex també s’utilitza per a campanyes SEM i indica si els teus anuncis de pagament s’estan veient prou. Es calcula diviendo les impressions entre el total d’impressions aptes.

10.NOMBRE DE CONVERSIONS

El nombre de conversions et dirà si realment la teva agència de màrqueting online estan fent bé les coses en la teva estratègia de màrqueting digital o has de contractar-nos definitivament.

Amb el nombre de conversions sabràs quantes vendes has aconseguit i dividir-lo pel cost de la inversió.

Serveis en Marketing Digital

En *Factoria Creativa, optimitzem la teva estratègia de captació digital, ens encarreguem d’acompanyar-te des de la recollida d’informació fins a la revisió final de projecte, en la nostra agència de màrqueting online t’assessorem en tot moment.

Dins dels diferents serveis de màrqueting digital que oferim en *Factoria Creativa com a agència de màrqueting online, a continuació t’incloem els més destacats:

Descarrega la nova guia per potenciar el SEO on page de la teva pàgina web

A Factoria Creativa hem preparat aquesta pràctica guia amb consells per ajudar-te a millorar el posicionament del teu lloc web. Descarrega-la i trobaràs informació relacionada amb:

  • L’algoritme de Google
  • Experiència d’usuari (UX)
  • Organització del contingut
  • Paraules clau
  • Títols i metadescripcions
  • Estructura de les URLs

Si el que busques és que la teva web aconsegueixi més tràfic orgànic, la nostra guia serà la teva millor aliada!

Descarrega la guia

Posiciona't amb marketing online, pregunta'ns com?


Accepto els termes i la política de cookies