plan-de-marketing-digital

Posicionament Web

El món actual i probablement el futur està en internet. Per això, és cada vegada més important comptar amb un bon posicionament web. Si el teu públic objectiu no et pot trobar, difícilment podrà contractar els teus serveis o comprar els teus productes.

Segons dades de Google, el 98% dels usuaris que busquen una determinada paraula, acaba triant a una de les empreses que està en la primera pàgina dels resultats de cerca, i el 75% dels usuaris no arriben a la segona pàgina de Google.

És per això que el posicionament SEO o posicionament orgànic s’ha convertit en una de les eines primordials del màrqueting digital. A Factoria Creativa desenvolupem un pla estratègic complet per millorar el posicionament de la teva web, la visibilitat de la teva empresa i, per tant, augmentar les teves vendes.

Sabem que cada negoci és únic. El nostre segell com a agència SEO és escoltar-te. Treballem braç a braç en el desenvolupament de l’estratègia de posicionament web, perquè estiguis al corrent de cada pas que donem.

  • Aconsegueix més i millors leads a la teva web, gràcies al posicionament orgànic del teu web.
  • No depenguis de campanyes. Amb el posicionament SEO no dependràs de la teva inversió en SEM.
  • Guanya visibilitat per a la teva empresa. Fes que l’empresa destaqui.

A més, segons informació de Hubspot més del 80% dels clics en Google són capturats per les primeres tres posicions orgàniques i entre un 70 i 80% dels usuaris evita fer clic en els anuncis pagaments, preferint els resultats orgànics.

Així mateix, s’estima que la inversió mitjana necessària per a obtenir un lead orgànic és 10 vegades menor que els anuncis de Google “campanyes SEM”.

Estàs a un click
fnaranja

Avantatges del Posicionament Web

Tenir un bon posicionament web significa major visualització de la teva pàgina web i això deriva directament en més vendes així com major coneixement de marca per part de l’usuari, per això és tan important estar en les primeres posicions de Google.

Amb el posicionament SEM estaràs des del primer minut en les primeres posicions,. A diferència del que es pot aconseguir a través de campanyes de pagament, ja sigui a través de Google Ads o Facebook Ads, el posicionament SEO no està associat a una inversió però sí a una bona feina de planificació i execució constant que realitzem des de Factoria Creativa.

Com a empresa de posicionament web a Barcelona, desenvolupem accions de consultoria prèvia, cerca de paraules clau «KPIs», creació i revisió de contingut, optimització tècnica de la teva pàgina web o botiga online, SEU Local, així buscar enllaços de qualitat per a aconseguir l’èxit.

Sempre realitzem seguiment de control i una millora contínua en els nostres projectes a través d’informes mensuals oferint consells de millora per a les campanyes SEO i SEM.

COM TREBALLEM EL POSICIONAMENT SEO

T’hem explicat què fem, com ho fem així com els seus avantatges. Segurament continuaràs tenint molts dubtes de què és el posicionament web, així com que m’estan intentant vendre, vull vendre més, però no tinc clar com o que significa tot això.

Per a això hem realitzat un llistat de preguntes lògiques que sempre solen quedar en el tinter intentant ser transparents per a acabar de poder entendre la importància d’aquest servei així dels dubtes que encara es puguin tenir sobre el posicionament web o SEO.

El primer pas d’una bona estratègia SEO requereix una anàlisi de mercat per a entendre quines coses funcionaran i quins no. Per a això hem de saber en quin punt està la competència i on ens podem enquadrar nosaltres.

Quan es crea un negoci sigui en un ecosistema físic o digital la competència ens marcarà tot, hem de fixar-nos evidentment en quals són les empreses que estan posicionades en les primeres posicions de Google.

Hem d’investigar com ho han realitzat, l’experiència d’usuari i entendre com podem millorar el model de negoci que està damunt nostre.

NECESSITEM DESCOBRIR EL NOSTRE AVANTATGE COMPETITIU

L’anàlisi de la competència ens ensenya com és el producte estrella que està funcionant, què és el que els clients esperaran de mi així com que necessitats podrem cobrir.

Entendre quines són les nostres fortaleses però també quals són les nostres febleses respecte als nostres competidors és una cosa vital per al posicionament SEO així com per a qualsevol negoci.

El nostre estudi ens dirà si ells estan invertint en campanyes de pagament, en xarxes socials o unicament estan treballant el posicionament web. Sobre això podrem realitzar una estratègia de màrqueting digital i posicionar la teva web rapidament per damunt en cercadors com Google.

És important realitzar un estudi del teu buyer persona, d’aquesta manera sabrem a més a quin perfil i amb quin to hem de dirigir-nos quan passem a realitzar l’auditoria SEO així com la creació del contingut de la teva pàgina web o botiga online.

Una vegada coneixem l’entorn digital de la teva empresa, comencem a entendre el teu posicionament web i l’estructura del teu lloc. Realitzem una auditoria de la teva pàgina web per a identificar punts de millora.

L’auditoria SEO és una profunda revisió per a detectar els punts de millora per a posicionament SEO. Aquests punts poden ser tant onpage com offpage i ha d’incloure.

Sector i model de negoci de la pàgina web

Tipus de programació de la pàgina web o botiga online

Idiomes amb els quals es realitzarà el posicionament SEO

El domini, qué antiguetat té i valorar si mantenir-lo o canviar-lo

Presentació de la competència

PUNTS D’ESTUDI EN UNA AUDITORIA SEO

AUDITORIA ONPAGE

Anàlisi de la jerarquia de la pàgina web o botiga online

Anàlisi de la mena de programació, si és una plantilla o programació a mesura

Etiquetat SEO, description, etiquetes jerarquia Hs, url´s amigables, enllaçat intern, etiquetat d’imatges.

Revisió dels arxius sitemaps i robots .txt

Revisió de contingut duplicat, enllaços trencats, errors 404

Velocitat de càrrega

Anàlisi d’usabilitat

Revisar la versió responsive que funcioni en tot els dispositius

AUDITORIA OFFPAGE

Enllaços interns a la pàgina web actual.

Identificar enllaços tòxics

Anàlisis de autoriad de la nostra web versus la competència

Tots aquests punts s’han de tenir en compte en realitzar una auditoria SEO per poguer obtenir un posicionament web a les primera pàgina de Google.

Part de la nostra labor d’agència SEO a Barcelona, és buscar el millor rendiment orgànic per al teu lloc web.

Una vegada definit el pla d’acció, busquem les millors paraules per a aconseguir augmentar el teu trànsit i conversions orgàniques.

La recerca de keywords ha de ser la base per a generar una estratègia de posicionament SEO, si no sabem que paraules arriben els usuaris a la nostra web serà impossible optimitzar aquesta per a posicionar-la en els primers llocs de Google.

Hi ha diferents factors per a realitzar una cerca de keywords:

1.SEGONS LA INTENCIÓ DE L’USUARI

Aquest tipus de cerca es divideix en tres categorias : informatives, transaccionals o de navegació.

2.SEGONS EL VOLUM DE CERQUES

Tenim tres tipus de cerques:

Head que són aquelles molt àmplies en competència i cerca com a gossos, cotxe, etc…

Middle Tail que són aquelles cerques més específiques però encara així continuen sent cerques molt generals com a gossos afectuosos o cotxes barats.

Long Tail que són aquelles cerques més concretes, componen el 70% del total  i que en la seva majoria són transaccionals com per exemple vídeos de pinchers afectuosos o cotxe renault barat a Barcelona.

L’ideal és centrar-se en la keywords que atreuen més trànsit però també seran aquelles que seran les més competides per tant hem de tenir un equilibri entre els tres tipus de cerca. Si ens hem de decidir evidentment anirem a Long Tail.

El trànsit que t’arribarà per paraules genèriques tindrà una pitjor conversió que si anem a aquelles més concretes.

Hem d’agrupar les keywords per categories, has de crear un full de càlcul i anar afegint per importància les keywords que vagin apareixent per importància.

Com a agència SEO a Barcelona utilitzem diferents eines per a la cerca de keywords com:

Google correlate

Google trends

Wordpot

Una part important per a millorar el posicionament orgànic del teu web és el desenvolupament d’un potent pla de continguts i l’optimització dels textos de tot el teu lloc.

És aquí, on el nostre rol d’agència SEO 360 ajudarà a impulsar els resultats de les teves posicions orgàniques. Molt unida a l’estratègia de Inbound Màrqueting, generem la planificació de continguts de valor per a cada tipus d’usuari, a més de buscar aparicions del teu lloc al llarg d’internet.

El contingut haurà d’estar centrat en l’usuari. El contingut deu sastifacer les necessitats de l’usuari, ser clar que arribi al nostre públic objectiu i que comuniqui facilmente.

El contingut ha de facilitar als lectors la possibilitat d’entendre el que llegeixen, saber al fet que tipus de perfil d’usuari ens referim amb un llenguatge concís. La clau d’un bon contingut és ometre l’innecessari.

Antigament, unicament es tenia en valor per al posicionament web allò que estigués dins de la pròpia web, factors “on site”. Google ha canviat i millorat els valors per a rankear la teva pàgina web i un dels valors més importants és la notorietat que té la teva pàgina web a partir dels links externs que rep.

Així va néixer el PageRank, aquest és l’algorisme de Google que ofereix rellevància als resultats referenciats des d’altres pàgines web.

Quan va aparèixer el Page Rank, aquells que ens varem dedicar a realitzar pàgines web, li posàvem un enllaç en qualsevol part però Google va dictaminar que unicament són vàlids aquells que aporten valor al teu web. Això vol dir que unicament comptarà amb aquells enllaços que siguin del teu sector o d’un mitjà que tingui rellevància.

LA IMPORTÀNCIA DELS LINKS EXTERNS

Aquests links externs feia la nostra web o també anomenats backlinks han de tenir unes determinades qualitats.

-Un enllaç tindrà més qualitat quan el mitjà té rellevància però poc enllaços sortints. No serveixen les granges d’enllaços perquè això és una tècnica de mala qualitat.

-Té més valor si els enllaços et vénen de diferents dominis. Per a això hi ha moltes agencies SEU que es dediquen a crear estructures piramidals de pàgines web per a enviar enllaços, és una tècnica que pot ser sancionada per Google però encara moltes agències viuen d’això.

Creant un PNB de pàgines web, una vegada tinguin una determinada notorietat no has de preocupar-te d’on treure links externs de qualitat, publiques en el teu web i l’estàs generant però això és Black hat.

En Factoria Creativa treballem els links externs o Linkbuiliding buscant col·laboracions amb altres empreses del sector per a aconseguir links de qualitat i sense perill a penalitzacions.

Si volem enllaços de gran notorietat podem recórrer a l’enviament d’una nota de premsa a mitjans generalistes o directament pagar al mitjà perquè et publiqui l’article. Aquesta tècnica és més costosa però per a l’arrencada de projectes d’una acció amb gran resultat.

En Factoria Creativa com a agència SEO a Barcelona, treballem de manera conscienciosa la cerca dels millors backlinks per a obtenir posicionament web de qualitat amb tècniques totalment legals i sense por al fet que Google pugui treure un nou algorisme i ens tombi tot el treball realitzat

Perquè el nostre client pugui comprovar com la seva estratègia de posicionament SEO va augmentant mes a mes hem de presentar un raport mensual.

L’avantatge d’una estratègia SEO és que es pot mesurar tot amb gran facilitat, molt millor que una campanya off line.

L’analítica serà la que ens digui en quin punt estem, com estem creixent i com continuar creixent. Saber si aquelles accions utilitzades han tingut repercussió en el posicionament.

Per a realitzem comparatives mes a mes, segmentem el trànsit per keywords per a saber quals d’elles estan funcionant millor.

Aquí us deixem l’eines amb les quals treballem

Anàlisis de la Indexabilidad i el Rastreig

Search Console
Screaming Frog

Rellevància de domini i enllaços.

Ahrefs
Sistrix
Semrush
Moz
Contingut, Keywords i CTR
Authority Labs
Yoast SEU
Google Analytics
Ahrefs
Sistrix
Semrush
Copyscape

Anàlisi de Velocitat i Usabilitat

CrazyEgg
Page Speed Insights
Anàlisi d’Etiquetes i Codi
Screaming Frog
SEO Web Page Analyzer
Site Analyzer
SEO Redirect Checker
SEO Browser
Rellevància de domini i Linkbuilding
Search Console
Majestic SEO
Xovi
Cognitive SEO
Whitespark

Totes aquestes eïnes son las que fem servir com agència SEO a Barcelona per obtenir un anàlisis del resultats de les campanyes.

cazul
Vols agumentar les teves vendes?
posicionamiento-seo-ventajas

Valor Afegit

El nostre valor afegit com a agència SEO a Barcelona són les estratègies personalitzades per a cada client que desitgi millorar el seu posicionament SEO.

El posicionament SEO afecta des de la definició de l’estructura i URLs, cerca de paraules clau, redacció de contingut, etiquetat de fotos així com la programació. El nostre rol és ajudar els nostres clients a millorar el posicionament web les seves marques, centrant-nos en els següents aspectes:

  • SEO On Page: optimitzem el teu web a nivell d’estructura, codi i contingut perquè sigui ràpida, eficient i ofereixi la millor experiència d’usuari.
  • SEO Off Page: influïm el posicionament SEU afectant factors que, a principi, no són controlables. Inclou estratègies de linkbuilding, SEU Local, SEU internacional, etc.
  • SEO de Contenidos: optimitzem el contingut que apareix en el teu lloc perquè el trobi el teu target, a través de Keyword Research, entre altres.

La nostra experiència com a agència SEO, treballant en diferents projectes de posicionament web i botigues online, ens permet oferir-te un producte totalment personalitzat i adaptat a les teves necessitats.

En Factoria Creativa trobaràs un partner en els teus objectius digitals, per a resoldre els teus dubtes i per a rebre informació sobre pràctiques tóxiques.

FAQS DE POSICIONAMENT SEO

T’hem explicat què fem, com ho fem així com els seus avantatges. Segurament continuaràs tenint molts dubtes del que m’estan intentant vendre, es que ho necessito però no tinc clar encara què és.

Per a això hem realitzat un llistat de preguntes lògiques que sempre solen quedar en el tinter i hem intentat ser els més sincers i transparents que es pot ser per a acabar d’entendre la importància d’aquest servei, així dels dubtes que encara es puguin tenir.

GAIREBÉ TOTES LES PREGUNTES I RESPOSTES SOBRE EL SEO

El SEO, «search engine optimization» optimització en els motors de recerca, és un conjunt de tècniques i eines per a augmentar la visualització i trànsit d’una pàgina web, generant posicionament en les primeres posicions de cercadors com Google.

Segons Wikipedia, «el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors».

Posicionament SEO és el nom més comú, però té diferents maneres de descriure el servei com:

-POSICIONAMENT WEB

-POSICIONAMENT EN GOOGLE

-POSICIONAMENT EN CERCADORS

-POSICIONAMENT NATURAL

-POSICIONAMENT ORGÀNIC

Els SEOS, estudien com classifiquen els continguts dels cercadors per a millorar el posicionament.

En SEO hi ha molta gent que oferirà els seus serveis prometent posicionar-te en la primera pàgina de Google. Saber si qui contractes és realment una de les millors empreses de posicionament web és molt senzill, el seu treball serà la millor mostra de la seva vàlua.

Si ells estan posicionats en les paraules clau del sector com a agència de posicionament SEO, posicionament web o agència de màrqueting digital. Això voldrà dir que realment fa molt bé el seu treball ja que aquestes són les paraules més competides del sector.

Han d’aparèixer en posicions orgàniques, sota el mapa, no en la part superior on apareixes amb anuncis pagats i qualsevol pot accedir a aquestes posicions pagant el cost més elevat per clic.

 

Per què és tan important el posicionament web o posicionament SEO?

Si aquestes en les primeres posicions de Google tindràs més visibilitat i per tant major nombre de vendes o leads de qualitat.

Si tens un negoci i busques visibilitat o vendre en el món online, necessites posicionament SEO. Tinguis un blog, una web corporativa, una botiga online, xarxes socials o un canal de Youtube has de realitzar posicionament SEO per a obtenir la visibilitat necesaría per a aconseguir els primers llocs.

Si no fas posicionament web o SEO, la teva plataforma online mai enlairarà. Tindràs obert un negoci enmig del desert o com aquella vella dita de «no hi ha millor lloc que guardar un cadaver en la segona pàgina de Google»

Aquesta realitat és totalment una certa perquè cada vegada més, la competitivitat és més alta en el món online i sense una bona estratègia SEO remaràs sense per a no arribar a la riba.

 

Quan temps hauríem de fer posicionament SEO o posicionament web?

El SEO és una disciplina de mig-llarg termini. Si bé és cert que és la disciplina del màrqueting digital que té una major fiabilitat contrastada una vegada tinguis posicionada la teva pàgina web, no hem de deixar de treballar en SEO ja que la teva competència sí que ho farà.

Comptar amb una bona estratègia de posicionament web duradora i permanent ha de ser el teu pilar basi perquè vagi augmentant notorietat, visites i apareguin més paraules clau en els primers llocs de Google mes a mes.

 

Què són les keywords?

Els usuaris no sempre realitzen cerques en Google d’una forma lògica, encertada o previsible. Això es diu la intenció de cerca.

Les paraules clau que defineixen aquestes cerques són les keywords. Els cercadors analitzen els continguts de manera automàtica i avui dia amb la intel·ligència artificial aprendre els nostres gustos i sobre aquestes paraules de cerca ens ensenyen resultats.

Hem de realitzar un estudi de paraules clau o keywords sempre que pretenguem començar un projecte per a saber com hem de generar l’estructura així com el contingut perquè hem d’exposar clarament què fem i com ho fem perquè els cercadors ens mostrin.

Antigament, les empreses es limitaven a repetir una vegada i una altra la paraula clau per fer posicionament web. Google era com el llunyà oest i no hi havia regles, tú posaves les paraules una vegada i una altra per tant si repeties fins a la sacietat aquesta paraula et posicionaria en els primers llocs.

A poc a poc Google va començar ha implementar canvis en els seus algorismes de cerca i tot això es considera spam i fent aquest tipus de tècniques, et penalitzarien i llavors tindràs un problema per a poder sortir d’aquest pou.

Hem d’utilitzar sinònims, frases amb el mateix sentit així com perfeccionar els nostres mètodes per a aquestes keywords puguin ser trobades de manera natural com:

-POSICIONAMENT WEB

-POSICIONAMENT EN GOOGLE

-POSICIONAMENT EN CERCADORS

-POSICIONAMENT NATURAL

-POSICIONAMENT ORGÀNIC

Per a un cercador, els resultats potencials de cerca són continguts que incloguin aquestes paraules clau.

 

Quantes keywords es poden posicionar?

Nosaltres no treballem amb packs de paraules clau o keywords com fa un altre tipus d’agències SEO, primer realitzem una anàlisi i si es treballa bé sortiran gran quantitat de paraules clau que van a rankear, així com combinacions d’elles.

Posicionarem la teva pàgina web per aquelles keywords que siguin més estratègiques i puguin atreure clients potencials així com un major trànsit per a aconseguir conversions.

Les millors empreses de posicionament web fugen de packs tancats, qui realitza aquest tipus d’estratègia està venent un servei personalitzat com si fos un producte físic i això no té molta coherència. És una estratègia de venda per a atreure clients, però una acció poc fiable.

Per a poder posicionar una plataforma online primer hem de crear una estratègia SEO eficaç. Cada client té el seu própi model de negoci i els seus própis objectius per tant ha de tenir una estratègia SEU a mesura per a aquest projecte.

El primer que hem de realitzar són uns objectius realistes perquè de res serveix crear una estrategía que no pugui ser viable per mitjans o mercat. Les característiques d’aquests objectius es resumeixen amb una acrònims SMART.

Els objectius han de ser específics, mesurables, assequibles, rellevants i emmarcats en el temps.

Aquesta és la base d’una bona estratègia SEO, a partir d’aquí hem de saber a qui va dirigida aquesta estratègia, conèixer al nostre buyer persona. Aquest perfil exacte de comprador ideal basat en dades reals.

El buyer persona i els objectius seran els que defineixin la nostra estratègia SEU per a aconseguir l’èxit. A partir d’aquí podrem elaborar continguts per a atreure a aquest buyer persona feia la nostra botiga online, web o plataforma online.

Dins de l’estratègia SEO podem incloure a més continguts descarregables que siguin atractius per al nostre buyer persona. Això ajudarà al nostre client o producte en el seu àmbit d’activitat com a perfecte per al nostre buyer persona.

Per a realitzar una bona estratègia SEO, confia en una agència de màrqueting online o posicionament SEO per a dur-la a terme.

Una agencia SEO, també anomenada agència de posicionament web són un grup de professionals on intervenen dissenyadors gràfics, programadors i especialistes en mk digital per a crear i posar en pràctica estratègies.

Amb aquestes estratègies optimitzades, aconseguim donar visibilitat i posicionar la teva marca, els teus productes, captar leads, vendre i fidelizar al teu buyer persona.

Per a poder aconseguir-ho, ha de comptar amb un equip que tingui un experiència contrastada. L’experiència és fonamental perquè això és el nostre valor afegit per a aconseguir els objectius desitjats pels clients.

Hi ha molts freelance i home orquestra que s’ofereixen per a portar tot en un: disseny gràfic, web i mk digital i a més amb un preu econòmic. Seria un miracle que algú tingui tots aquests perfils i no estigui treballant en la NASA.

En Factoria Creativa hi ha un equip de dissenyadors gràfics, un equip de programadors front end i back end així com SEU tècnic i Project Manager. No podem oferir el mateix preu que un freelance, però tampoc rebràs el mateix servei i resultats. T’ho assegurem.

Aquesta és la frase que ens envien una vegada i una altra, passa’m preu per a portar el mk digital de la meva empresa.

Els serveis de posicionament SEO que ofereix Factoria Creativa així com altres projectes, són sempre a mesura. Mai donem un preu per un pack perquè no venem pomes ni ordinadors.

En Factoria Creativa per a crear una estratègia SEO desenvolupem un projecte a mida a partir de les necessitats, objectius i pressupost del nostre client.

És molt millor ser transparent i dir, disposo de x pressupost i sobre això, desenvolupar una proposta que presentem una estratègia molt completa sense saber de quina budget disposem però que se li escapi al nostre client per preu.

Sabent el pressupost del nostre client, podem valorar les hores que se li pot dedicar a aquest projecte. El que és cert que ofereixes de 150 euros al mes per exemple són inviables. Quantes hores se li pot dedicar a un projecte en SEO pel qual es paga 150 euros?

Hem de pensar que els negocis han de ser rendibles i l’única manera per a una empresa que cobra aquests preus, significa no fer res durant sis mesos. T’enfadaràs, diràs que no has tingut resultats i que has perdut el temps i els diners, però hauràs tingut un preu econòmic.

En el posicionament SEO o posicionament web, Google és el rei. Però hi ha infinitat de canals on poder aconseguir notorietat de marca.

Cada vegada més els canals de youtube estan obtenint més rellevància, està Linkedin per a perfils d’empresa, Instagram per a un perfil més juvenil, Amazon, Google Shoping però també està màrqueting automation.

Fer que uns altres facin la venda per mi, crear un funnel de vendes on una vegada captem leads sigui del canal que sigui, posem en marxa una estrategía de vendes a partir de continguts interessants. Descàrregues de ebooks o webinars són algunes accions per a posicionar amb màrqueting automation.

El nostre objectiu és complir amb el brífing i objectiu plantejat pel nostre client, però els canals són inexcrutables com els camins del senyor.

Ningú té una pedra filosofal i cap agencia SEO a Barcelona que es preï pot assegurar resultats, però sí que podem assegurar que si continuen nostres páutes i disposem de plataformes adequades, el temps del posicionament serà molt curt.

Si el client busca posicionar la seva pàgina web, però la pàgina web és una plantilla o un visual composer com un DIVI, aquesta tasca ens resultarà molt, molt dificil. No obstant això, si realitzem nosaltres la pàgina web amb programació a mesura, l’èxit en el posicionament SEO pot arribar a partir del tercer mes apróximadamente.

Podem assegurar uns timings d’èxit en el posicionament amb un petit marge d’error sempre que puguem lluitar amb les armes adequades. Després, dependrà de la pròpia marca, producte, l’estacionalitat, el moment social així com altres factors determinaran l’èxit de venda.

La nostra pròpia pàgina web és el millor exemple de posicionament, en paraules clau tan competides com agència de publicitat Barcelona o agència creativa ocupem la primera posició.

Hauria d’agafar una agencia SEO que m´ho obliguès a tenir permanència?

Cada agència de posicionament SEO té la seva pròpia política, però no som una companyia telefònica, per això a Factoria Creativa no creiem en els contractes de permanència perquè estem convençuts dels nostres resultats.

Oferir un contracte d’1 any, significa tenir lligat a un client durant un any podent estar ell totalment a disguto i no volem tenir una relació sigui pel motiu que sigui si no es troba a gust amb nosaltres. No entenem donar una manca de sis mesos o un any per a aportar resultats.

Si en apróximadamente quatre mesos no has demostrat els resultats, és que tens un veritable problema com a agència SEO a Barcelona.

Són termes anglesos, comencem per SEO On page. És un acabo que s’utilitza en l’optimitzacions que es realitzen en la teva plataforma online, sigui pàgina web o botiga online “On page, En pàgina” per a obtenir una millora en el seu posicionament orgànic.

L’objectiu del SEO On page és “fer-li la vida més fàcil a Google” posicionar de la forma més rapidament possible la teva plataforma web.

Google és com un nen petit i necessita entendre quins feixos i com el fas per a classificar-te i que apareguis unicament quan fan referència a allò que ofereixes.

Has d’intentar convèncer-ho perquè accepti les teves indicacions però si es fa de manera incorrecta, mai apareixeràs en els primers resultats de Google.

Avui dia en el SEO On page, el contingut és el rei. Generar contingut de qualitat generarà el millor SEO On page que puguis imaginar. Aquells que comenten, “no tindrem un blog perquè és una perduda de temps” no saben l’error tan gran que estan cometent.

És més convenient tenir pocs continguts de gran qualitat que molts mediocres, per tant no tot val. El tiro de redactar per redactar no et posicionarà, has de realitzar una estratègia de continguts de qualitat perquè el SEO On page sigui efectiu.

En un contingut, no podem sobre optimitzar amb paraules clau perquè Google ho considerarà spam. Hem d’utilitzar sinònims i termes relacionats amb les keywords que hem seleccionat.

Què és el SEO OFF PAGE?

El SEO off page, són tècniques per a generar enllaços externs que apuntin feia la nostra pàgina web i així poder millorar el posicionament orgànic en cercadors.

El SEO off page és molt important, aquest marca a Google la notorietat que tenim dins de la nostra competència, la paraula clau seria el page rank de la nostra pàgina web.

El page rank compta amb diferents factors com la qualitat dels continguts, el nombre de visites i per descomptat els enllaços entrants a la teva pàgina web.

Com a agència SEO a Barcelona, en Factoria Creativa realitzem diverses accions per a generar SEO off page als nostres clients i augmentar el posicionament web del seu lloc.

Utilitzar agreadors de contingut de prestigi ens poden servir per a donar-li més visibilitat i aconseguir enllaços.

Crear un blog seria possiblement un dels factors fonamentals per a atreure trànsit i generar interès en altres pàgines web perquè enllacin als nostres clients.

Posar en marxa col·laboracions de linkbuilding, la idea és aconseguir amb empreses que tinguin a veure amb el sector, no val qualsevol pàgina web i realitzar col·laboracions de contingut de qualitat en els seus blogs. És un treball complicat ja que cal contactar amb ells i poca gent està disposada o la que ho està no ens interessa.

Les xarxes socials són també un valor diferencial a l’hora de generar linkbuilding, guanyant notorietat i per tant augmentar posicions als nostres clients. Busquem comunitats en xarxes socials com Facebook, Instagram o Twitter buscant una participació activa dels usuaris.

Finalment si és un cas molt especial es realitza una intercanvi de pagament per a mitjans rellevants. Aparèixer com ressenya en La Vanguardia ens pot suposar un gran augment de visibilitat per la nostra estrategia SEO de cara al posicionament web dels nostres clients.

En definitiva, per a generar SEO offpage de qualitat sempre realitzem contingut optimitzat, buscar col·laboradors i com a últim recurs, pagar unicament si són mitjans reconeguts.

Avui dia el teletreball i les videoconferències estan més a l’ordre del dia i desgraciadament amb el Covid19 faran un salt més gran. El contacte desapareixerà i les videotrucades augmentar.

El factor fonamental és triar una agencia SEO que ofereixi solucions amb garanties i en Factoria Creativa posem tota la nostra obstinació i dedicació perquè això succeeixi. Sabem que important es que et trobim a Google per aixó estem entre les millors empreses de posicionament web a Barcelona.

El SEO no té cap secret per a nosaltres, ens encanta, ens apassiona i això es nota en els resultats dels nostres clients.

Es pot realitzar posicionamento SEO des d’aquí en uns altres paises?

Per descomptat, amb coneixements es pot realitzar posicionament SEO Internacional. S’ha de generar una estratègia adequada a cada pais per a tenir resultats d’èxit.

En Factoria Creativa hem desenvolupat projectes de posicionament SEO Internacional per a empreses amb venda a Europa i Sud-amèrica.

posicionamiento-seo

Parlem del teu projecte SEO?


Accepto els termes i la política de cookies