ventaja web corporativa barcelona

Valor afegit

Amb un disseny web corporatiu adequat generes reconeixement de marca i posicionament.

A les pàgines web corporatives, el disseny gràfic té molt a dir, ja que tota la imatge corporativa ha de veure’s reflectida en el look de la web.

L’equip de Factoria Creativa treballa en els dos aspectes. Tant els dissenyadors gràfics com els desenvolupadors col·laboren perquè el producte final reflecteixi estèticament una web corporativa amb els valors de marca.  Tindrà la imatge corporativa de la teva empresa, amb una programació eficient, de qualitat i a mida.

cnaranja

Vols augmentar les teves vendes?

Quina pàgina web corporativa trio?

Quan tenim un negoci físic i volem fer el salt al món digital ens enfrontem a la disjuntiva de quina mena de pàgina web corporativa escollir.

Aquesta decisió dependrà de la funció i objectius que estàs buscant, pot ser que tan sols t’interessi una d’elles o per la tipologia del teu negoci hagis de combinar vàries.

A continuació et detallem els tipus més importants de pàgines web corporatives, però sobre tot,  perque aquesta pugui assolir l´éxit tindrà que ser amb programació a mida i no una web amb una plantilla o un template.

1

Un blog és un espai més intimista, dedicat a informar sobre una temàtica específica o sobre els pensaments d’algú per tant pot considerar-se com a pàgina web corporativa.

Compta amb una estructura cronològica, que s’actualitza publicant contingut cada cert temps en forma d’articles, també anomenats posts. El gran avantatge d’un blog és que et permet posicionar de manera orgànica, és a dir, no pagada.

2

Una pàgina web presencial és una pàgina web corporativa bàsica, composta per un nombre reduït de seccions, amb la funció principal d’oferir una presentació de la teva empresa o negoci a Internet. A més, a través de Google Shopping o Amazon, podràs tenir una pàgina web presencial amb venda, però sense passarel·la de pagament.

3

Un catàleg digital és una eina que permet desplegar informació en un format visual i interactiu sense necessitat de desenvolupar un lloc web com a tal.

Els catàlegs online poden utilitzar-se per desplegar productes, galeries d’imatges, vídeos i fins i tot comptar amb enllaços tant interns com externs. Pot oferir la imatge de pàgina web corporativa però compte també amb un menú funcional que permet navegar a través de les seccions existents.

4

Podem utilitzar una Botiga online com a pàgina corporativa depenent dels objectius que perseguim o podem combinar els dos factors. Tenir una primera part on donem a conèixer qui som i que fem per posteriorment oferir els nostres productes.

D’aquesta manera no estem entrant directament a una botiga online, sinó que ofereixes informació d’interès sobre la teva marca i els teus valors per no vendre únicament productes.

Qualsevol d’aquestes opcions és vàlida, però abans de decidir quin tipus de pàgina web corporativa necessites per al teu negoci, l’ideal és tenir una reunió prèvia on definir els objectius que pretenguis aconseguir. Amb referència a això et plantegem una proposta estratègica de valor.

Cada disseny web corporatiu que desenvolupa Factoria Creativa és únic. A partir d’un CMS propi basat en WordPress i tecnologia de codi obert, programem per garantir que cada web corporativa sigui segura, eficient, ràpida i fàcil de gestionar per cada client.

como elegir web corporativa

Parlem de la teva pàgina web corporativa?


Accepto els termes i la política de cookies